Minikcasper01 kol altı ise ve minyon bir yapınız varsa önermem. Ben kullandım, çok fazla düzensizlik yaptı çok uzun süren kanamalarım oldu. Doktor minyon olduğum için hormon miktarının fazla geldiğini söyledi. Minyon dediğim de 164 boy 47 kilo. İthal ürünler olduğu için ve yurtdışındaki kadınlar daha iri olduğu icon ben minyon kalmışım 🤷🏻 bu arada eczaneye özel sipariş üzerine getirtmiştim.