Kızlar merhaba kendımı bıldım bılelı göğüs ucumun bırısı içine çökük o yuzden emzıremedım bıle dogum yaptım yedı ay oldu ama artık goruntusu benı rahatsız etmeye basladı hamıleyken göğüs ultrasonuna girmiştim hıcbısey cıkmadı yani doğumsal yapısal boyle goguslerımde cok buyuk boyle olan var mı gogus ucum çok küçük tekrar doktorara gıtsem mı bılemedım ınternette gogus kanserı falan yazıyor aklıma takıldı