Mrvadn gazı alerjisi yapıyordu diyete girdiğim günden beri şükür gazımız yok her türlü sebze yiyiyorum meyve tüketiuorum bol bol salata mercimek köftesi falan idare ediyorum alıştım artık sadece tatlıda zorlanıyorum çook özledim sütlü ve şerbetli tatlıları hurma kabak tatlısı gibi şeylerle gideriyorum tatlı ihtiyacımıda