kuzusu1 Annelerim kışın hadi 2 toglarda kalın kalın giydiriyoruz tulumları. Bu mevsimde ne yapacağız? Woolnat için 4 mevsim giydirilir deniyor ama. Çift kat yün, uzun kollu tulumu yazın nasıl giydirelim? Bu konuda aydınlatırsanız çok sevinirim 💕🤗
Dyldrm kuzusu1 ay bende burda bekliyom beni de aydınlatsınlar ya 😂 bebeğim asla üstünü örtmuyor bu mevsimde ne giydirecem bilmiyorum
Zeyzeys kuzusu1 owli 0.3 tog aldım ben bu havalarda ince tulum giydiriyorum içine havalar daha da ısınınca atletle giydiririm diye düşünüyorum
GoGirl kuzusu1 ben icini inceltiyorum zaten isindimi birden isinir kolsuz tulumlar oluyor ince onlar alınabilir
edsn1 Dyldrm aslında mevsimle değil de evin sıcaklığıyla alakalı mesela kaloriferler yanmıyor da evin içi 22-23 derece civarıysa 1.7 tog tulum çok rahatlıkla kullanılır
kuzusu1 Ev şu an 23 derece. Kışın kullandığım 2 küsür tog çok kalın gelir. Zaten denedim uyuyamadı sıcakladı. 1 tog alsam bu mevsimde giyer evet. Peki yazın ne yapacağız? Sabaha karşı soğuk oluyor. Yine bir uyku tulumu ihtiyacı doğuyor. Kafamda deli sorular 🤷🏽♀️☺️