Mlke301020 Edaam su içmek iyidir emzirirken şçin diyorlar ben hep içiyorum. Günde 5 lt su tüketiyorum sütüme de etkisi oluyor şükür
Raymalifalitiko Edaam Bende oluyordu canım bi süre sorna geçiyor emzireceğin zaman yine midem bulanacak diye düşünme ki bi an önce çıksın gitsin ben metpamid kullanıyordum rahatlıyordum
Renesmee Mlke301020 göğüslerim terbiye oldu ama bu sefer de az geliyor sütüm. Su içmeyi de azalttım pompa mı daha çok artırır yoksa su içmek mi sizce
Mlke301020 Renesmee ben hiç pompa kullanmadım. Terbiyeden kastınız yumuşak olmasıysa benimkilerde hep yumuşak ve emdikçe geliyor bebek yutkunuyor. Beslenmeme ve su içmeye dikkat ediyorum ve sık sık emziriyorum bide uyuyabilsem iyi olacakta hayırlısı☺️
Mlke301020 Renesmee ama sağım yapmakta artırıyor diyorlar deneyin siz faydasını görürsünüz illa ki. Sağdığınız sütü buzluğa koyarsınız. 3 ay saklayabiliyor