Kızlar 6da birden oğlumun ateşi 38.3 e cıktı ilaç içmediği genelde kustuğu için fitil koydum önce 37.5a sonra 37ye sonrada 36.8 e düştü. Şuan tekrar ölçtüm 37.5 tekrar çıkacak gibi sanırım. 2 fitil arası kaç saat olmalı kızlar başlangıçtır hastalık belirtisi yoktu köpek dişleri sis fakat dış ateşi 38.3e kadar çıkmaz diye biliyorum ama niye oldu anlamadım. Dua edin kızlar inşallah çıkmaz tekrar