Ahmetaslanannesi Bebeğim 6 aylık olacak nerdeyse kanal tedavim yerinden çıktı diş tedavisi olabilir miyim acaba emziriyorum mama hiç vermedim çok üzgünüm şu an dişlerime de çok dikkat ediyorum ama oluyor
Agg0207 Ahmetaslanannesi ben emziriyorken tüm dişlerimi yaptırmıştım emzirip evden çıkıyordm doktor iğne vurduktan 2 saat sonra emzireblirsn demişti bana çocuk doktorumz hiçbirşey olmuyor
eylulmin Ahmetaslanannesi ben yaptırdım. Lokal anestezi olduğu için süte geçmiyor. Rahatlıkla işlem yaptırabilirsiniz.
Ayazege06 Ahmetaslanannesi Bende kaplama diş yaptırdım 2 saat sonra emzirebilirsin dedi özelde yaptırdım doktorum öyle söyledi sıkıntı olmuyor yani şimdi de 20 lik diş çıktı emzirip gidicem yarın dış çekilcek
KubrAyhanYigit Ahmetaslanannesi benim oğlum doğduktan 3-4 gün sonra dolgu düşmüştü önündeki dişte kırılmışti. 1ay zor dayandım sonra yaptırdım hem dolgu hem kanal tedavisi. Doğduğundan beri meme mama olarak besliyorum. 5-6 saat emzirmedim ilk sütü de sağıp döktüm sonra emzirdim o süre içinde mama vermiştim ben. İlk sütü sagmanizi öneririm yine de doktora danışın tabi.
Ahmetaslanannesi Ayazege06 çok iyi 2 saat az bir vakit ek gıdaya da geçeceği için sıkıntı yasamam inşallah
Kara17 Ayazege06 ya benimde 20 Lik dişimin çekilmesi gerekiyormuş ama doktor 5 saat emzirmemen gerekiyor dedi benim bebiş de her saatte bir emer bırakıp gidemiyorum çok ağrıyor da kaldım böyle
Adamira Merhaba bebegım 3 aylık 1 hafta önce kanal tedavısı yapıldı, dr birşey olmaz ama için rahat etsın istıyorsan anestezıden sonra ilk sagdıgın sütü at dedı o şekılde yaptım
Aezgi Ay aradığım posttt bende dişlerime işlem yaptırcam ama benim bebiş biberon almıyor işlemden önce emzircem ama işlem uzun sürecek nasıl yapcam bilmiyorum
Zehrabaysan Ahmetaslanannesi ben de yeni yaptırdım ilk sütü sağ at dedi sonra aynı devam dedi hiç de bir şey olmadı çok şükür
Klcctugce Ahmetaslanannesi Ben 10 günlük lohusa iken yaptırmıştım ve doktor 2 saat sonra emzirebilirsin demişti ☺️
BabyGroot Ahmetaslanannesi canım benim kızım 13 aylıkken dolgu yaptırdım anestezi de yapıldı fiş doktoru yaptığımız dolar fazla olmadığı için bişey olmaz emzirebişirsin demişti ama sen yine de doktoruna sor bebeğin küçükmüş
Sleepwalker Ahmetaslanannesi Ben hamileyken dış çektirdim doktora gittiğinde emzirdigini söyle ona gore uyuşturuyor