muazmrv Sizi çok iyi anlıyorum inanın benim de çok kilo takıntım var, iradeli ve hırslı olmak çok önemli. Ben biraz kilo alsam hemen en sevdiğim küçük beden kotumu denerim ve ona göre kendime dur derim. Böyle içten motivasyonlar çok önemli kilo verme sürecinde, diyet olmasa bile tatlıyı tamamen hayatınızdan çıkarın derim ne size ne bebeğe hiç faydasi yok ☺️