Kızlar merhaba 8 ay 22 günlüğüz. Bebeğim bugün çok daha zor uyudu. Birde 2 gündür sallarken etrafına tavana bakıyor. Yada tv den korkuyor. Evim sessiz her zaman öyleydi. Sanki sessizlikten falan korkuyor . Mesela kucağımda zıplatıyorum ilk gülüyor sonra korkar gibi titreyip ağlıyor.Bu aylarda böyle mi oluyor farkındalıkları mı artıyor anlamadım.