Esifet Kızım 11 ay 12 günlük hala 0-6 ay emzik kullanıyor ne yaparsam yapayım büyüğe bi türlü geçemedik. Bunu kullansak sıkıntı olur mu? Yada büyüğe nasıl geçebilirim damağı büyük geliyor ağzına o yüzden rahat ememiyor. Philips avent kullanıyoruz
Buglemefsamom Esifet ben diğerini sakladım eline 2 numarayı verdim ilk baya yadırgadı ama sonra alıştı 1 yaşında bu arada😊
gocebebirbayan Esifet canım emziğe nasıl alıştırdın. Senin emziğin aynısını aldım bir türlü tutmadı 😔 çok huysuz oluyor böyle ağzı boş olunca bol bol ağlıyor
Nohutannesi Esifet üstte kalsın postunuz. Ben de köşede durayım. Neredeyse 9 aylık olmak üzere bizde 6-18ini verince öğürüyor yada emmeyip ağzında tutuyor. 0-6ya da aşık değil ama uyurken iyi oluyor diye veriyorum
Esifet Buglemefsamom bende öyle yapıyorum 2 numara olan emzikleri önüne koyuyorum kriz geçiriyor gün içinde emzikle işi yok zaten çok nadir emer uyku geçişlerinde arıyo ama alıştırman lazım:(
Esifet gocebebirbayan ben hastane odasında yanıma getirdikleri an emziği verdim aldı direk uğraşmadım hiç. Diğer emzikleri deneyin ablamın kızı mesela en ucuz emziği almıştı oda bir sürü paahalıdan ucuza hepsini denedi bakkal emziği dediklerini almıştı mesela o zaman
Esifet Nohutannesi aynen benimkininde ağzına aşırı büyğk geliyor diş kaşıyo sadece onunla😂 bizde gündüz nadir emzik kullanır uyku geçişlerinde daha çok kullanıyoruz. Gecede iyice dalında atar ağzından. Ağlarsa gece veriyorum devam ediyor ama geçmem lazımmış gibi hissediyorum bakalım nasıl olcak
Nohutannesi Esifet ara teklif ediyorum ama yok. Zorlamıyorum da çok diğerini bırakır falan ne yaparım. Zaten 7,5 aylıkken tutturdum kısa ve öz olur emzik serüvenimiz 😂😂
heyymomm Esifet aslında çok yanlışmış kendi ayını kullanmak gerekiyor ağız yapısı bozukluğu olmaması için