Merhaba kızlar 1 buçuk ay önce sezeryan oldum 40 ım çıkınca geçmişti kanamam yani gelmiyordu sarı lekeye dönmüştü biraz önce ayıptır söylemesi lavabodan çıkınca sümük gibi kahverengi leke gelmiş az değil yani çok vardı günlük pedimin yarısını doldurmuş peceteye sürünce de kan geldi başına gelen var mı niye böyle oldu acaba 🙄