Bugün kontrolde doktorumuz demir eksikliği için bestiron damla verdi. Gittik aldık kaşığa damlattım vermek icin ama kıvamı bir tuhaf yanmış kızartma yağı gibi siyah tortular var. uretim tarihi bu yılın şubat ayı. İçime sinmedi ve vermedim. İlacın kıvamı böyle mi yada bize mi bozuk denk geldi acaba başına gelen var mı?