zeynepzeze 1.0 tog kullanıyorum yaklaşık 2 aydır çok memnunum. Evimiz genelde 24-25 derece. Asla terletmiyor. Bir de kalıpları biraz küçük benim bebeğim şu an 7 aylık 3-4 yaş aldım 🤭 Biraz bol ama rahat ediyor. Yalnız sitesinden alın trendyolda pahalı oluyor 😬