Aryakuss bızde de durum aynıydı.O günler kâbus gibiydi.40.cıkınca düzelir dediler, 2.aydan sonra düzelir dediler, 4.aydan sonra kesin düzelir dediler,çok şükür 6.aydan sonra düzeldik 😀Çok zor süreçler.Başkalarının bebekleri uyuyor benımkı nıye uyumuyor diye isyan ettiğim cok zamanlar oldu ama sabır.İnşallah sizin bebeğinizin uykusu daha erken düzene girer.Sabredın bu zmanlarda geçiyor.