Hanımlar merhaba, bebeğim 5 aylık bağırma davranışı çok var. Sürekli Aa, aa, diye bağırıyor kucağa alınca ya da dikkatini çekecek bişey yapınca hemen susuyor. Acaba sesini mi deniyor bağırarak anlamadım🙄 Normal mi sizce? Acıkınca ya da uykusu varsa ağlıyor, bağırmıyor