Kızlar bebeğim 12 ay 13 günlük oturuyor düştüğünde kendisi kalkıp asla oturamıyor ben oturtursam sabit oturuyor emekleme yürüme asla yok basmıyor çocuk nörolojisine de götürdüm hiç bir problem çıkmadı binlerce kez şükür prematüre bebek erken doğuma bağlı gecikme dedi sizlerde böyle birşey yaşadınız mı yaşadıysanız neler yaptınız çabalıyorum ama çabalarıma asla tepki vermiyor tek yaptığı dönerek istediği yere gitmek ne yapacağımı şaşırdım