Kalps Merhaba arkadaşlar , yeni alerji maması kullanmaya başladık . Ben bebeğim mamayı almıyor sanıyordm ama mesele mama değil asıl mesele bebeğim biberonu istemiyor. Kaşıkla verince sıkıntı yok ama biberon verince ağlıyor . Ne yapabilirm ya ?
KumsalRoza Kalps biberonunuzu değiştirin anne göğsüne benzer biberonla daha iyi alıyorlar.sizinki hangisi bilmiyorum ama avent natural aldık ilk günden hemen kabul etti kızım 😊
haziranin25i Kalps kaşık biberon yada anti kolik biberonlar. Ben tomme tippee kullanıyorum çok memnunum
Karanbuse11 Kalps canım alerji mamalarının kokusu tadı çok kötü benim bebeğim sütümü sağıp verdiğim zaman biberonu alıyo lansinoh kullanıyorum bu arada ama mamayı verdiğim zaman asla yemiyo aptamil ve neocate denedik yemiyo oğlum emzirmeye devam ediyorum
Kalps KumsalRoza chicco anne gögsüne benzeyen , wee baby var , bebe confort var hiçbirindede içmiyor 🤦🏻♀️
Kalps Karanbuse11 biz aptamil kullanıyoruz ama daha yeniyiz . Ya kaşıkla verince içiyor ama biberonu istemiyor. Biberonla içmeyide becermiyor sanki 🤣
Karanbuse11 Kalps kaşıkla mecbur yutmak zorunda kalıyo biberondan çekmesi gerek tadını beğenmediği için işine gelmiyo 😂 bence ondan siz kaşık biberon deneyin bence