Mugurlu benim kızım da öyleydi. 10 aylık olana kadar hep çabaladım hiç blender yapmadım. 1-2 lokma sonra bağırıyodu çığlık atıyodu kaldırmak zorunda kalıyodum. Çoğunlukla blw yaptım sebzeleri parmak şeklinde buharda pişirip koydum vs. Ya da yemekleri çatalla ezdim. Bağırınca kaldırdım. 10 aylık oldugunda kilosu düşük çıktı ve blendera başladım ama çiğnemeyi öğrenmişti zaten sadece reddediyodu pütürlüyü. Çiğnemeyi biliyo diye blender yapmayı sorun etmedim ama sadece blenderlı vermedim yani çiğnemeyi unutmasın diye hergün mutlaka yine eline bi şey veriyodum ya da çatalla ezip veriyodum vs. 14 aylıkken bi güncelleme geldi çocuga sanki ve düzeldi kendiliğinden sorun ortadan kalktı. Yani siz vazgeçmeyin, pütürlüye alışsın. O zamanlar doktorumuza söylediğimde 18 aylık olana kadar süt bebesi bunlar bırak sütle mamayla doysun ama pütürlüye alışsın demişti. Şu an 22 aylık öyle bi sorunumuz yok Allaha şükür