Tugbaa058 Kızlar bebişlerinize emzik verdiniz mi ? Biz kullanıyoruz ama sadece chicco nun emziğini tuttu şimdi yeni emzik almak istiyorum önerilerinize açığım
Faray Tugbaa058 philps avent emzik ilk zamanlar verdim, sonra sadece uyurken verdim, şimdi 1 yaşında asla emzik kullanmıyor uykuda versem de atıyor bıraktı kendi kendine..
TheBaby Tugbaa058 Emzik tutan bebek ilk hangi marka olursa olsun tutuyor galiba. Ben şöyle anladım emzik kullanacağımızı, doğumın 2.günü süt gelmeyen mememi emiyordu. Emzikte tutar o zaman dedim denedim ve hemen tuttu. Bendeki wee marka
Tugbaa058 bibs colour diye bi marka gördüm araştırırken anne göğüs ucuna yakın vs yazıyordu kullanan var mı acaba?
S_x_w Tugbaa058 ilk 4 ay kullandım.. Ama benim kızım diğerlerini kabul etmemişti.. Fakat çok çabuk şişiyor ucu.. En son 3 haftada şişince (şişince değiştirmek zorundasınız yoksa yenisini kabuk etmeme ihtimali doğuyormuş) silikon emzige geçtim.. Şimdi nuk emiyor.. Tavsiyem şimdi kullandığınızdan devam edin
Tugbaa058 TheBaby bende de wee vardı bide başka bi marka bi gün emziğini kaybettik bulamadık onları verdik bi türlü tutmadı o emzikleri ondan dolayı şimdi aynı markayım alsam başka bişey mi alsam diye düşünüyorum araştırdığım bazı emzik markaları var onlarda güzel yorumlar var ama bizimki tutar mı diye emin olamıyorum
Tugbaa058 S_x_w şişme oluyor diye çok duydum ama benim kullandığım emzikte şimdiye kadar bişey olmadı ya da dikkat etmedim . Bende aynı markadan mı devam esiyim başka mı alıyım diye kararsızdım canım ama dediğin gibi aynısıyla devam etmek daha doğru olcak gibi
habibe_kzlkaya Tugbaa058 ilk hangi marka emziği verirsen ona alışıyor canim başka marka emzik kabul etmiyolar
ikiKudurukAnnesi Tugbaa058 chicco tutuyorsa onu al canım degiştirme benim kızım 8 aylık oldu dogdugundan beri sadece uyuturken kullanıyordum ama son 1 haftadır hiç istemiyor
Tugbaa058 ikiKudurukAnnesi bibs colour diye bi emzik araştırdık hem görünümü çok güzel hemde chiccoda olduğu gibi anne göğüs ucuna yakın vs diyor canım onu denemek istedim özellikle görüntüsünden dolayı ama emin olamıyorum tutmazsa diye kararsız kaldım
ikiKudurukAnnesi Tugbaa058 yani biraz da pahalı bir emzik ben yerinde olsam degiştirmezdim ama tabi senin kararın
Tugbaa058 habibe_kzlkaya sadece 1 tanesini tuttu canım keşke bi kaç tanesini tutsaydı işim daha kolay olurdu sanırım
BARTUMOM Tugbaa058 ben 3 çeşit emzik almıştım hangini tutarsa diye 3 ay emzik kabul etmedi 1 ay olcak emiyor 3 nüde veriyorum hepsini alıyor bir emzige alışmasin kaybolur hemen bulamam falan avent nuk wee baby kullandıklarımız
ipek39ela Tugbaa058 bence riske atma, yine aynı marka aynı model al canım, benim kızım sadece Philips avent ultra air tutmuştu, ben de 3 tane aynı model emzikten var 😂
Tugbaa058 ipek39ela öyle yapacağım canım burdan da görüldüğüne göre başka marka emzik risk olur o yüzden aynısıyla devam 😀
Tugbaa058 ipek39ela aynen öyle yapacağım canım sadece gördüğüm emziğin görüntüsü çok hoşuma gittiği için değiştirme fikri oluşmuştu ama hiç gerek yok böyle kalsın 😀