vera66 Kızlar bulaşık makinem son zamanlarda bardakların içini diplerini kirli bırakmaya başladı bunla ilgili bi fikir verebilecek olan var mı servis bile çağırdım ama değişen bişi olmadı
Eesay vera66 makinenin filtresini temizleyip içine sirke ve karbonat koyup temizlemeyi deneyin, belki işinize yarar🌸
vera66 BademsMam bende bide kuruyo telle filan sürteliyorum bi gözümden kaçsa misafir filan gelince mahçupmoluyorhm yaa
Eesay vera66 evet kapsül yerine karbonat ve sirke koyup boş çalıştırıyorum. Ama öncesinde filtrelerini çıkarıp temizleyin mutlaka