Bnm ilk oglum bulut eymen adi ama cogunluk bulut deniliyo birde 2 3 kisi ancak eymen diyo bana kalsa ikinci isim koymazdm pismn oldm suan bi oglum daha var adi batuhan tek basina daha raht oluyo kimse ilk veya ikinci ismi kullanmiyo bana kalirsa gerek yok iki isme birde mahkemyle falan ugrasmkda var 🙄🙄