Alygkc kıyamam miniğe😔 çok zor bir süreç her gün bebeğimle birlikte bende ağlardım😔 gaz damlası kullandık düzenli her gün aynı saatlerde aksatmadan, sancı başladığında kundak yapmak çok iyi geldi, bir de karnına ılık havlu koyuyordum o da hafifletiyordu. Karnına ılık havlu koyun kundaklayın kucağınıza alıp beyaz gürültü sesi açın ayakta hafif hafif sallanın bir süre sonra susacak🙏🏼4 aya yakın bir anda kesildi bizimki🙏🏼