Bebeğim 25 günlük maalesef kolik.. karnı agrıyormuş sürekli ama sürekli ağlıyor susturamıyoruz tükendim artık her sancıda beslenmek istiyor bu kez mide dolmuş doktor besleme üç saatten önce dedi ama ne mümkün en fazla iki saat dayatabiliyorum. Gaz damlaları papatya çayları fitiller çingene beşikleri denemedigim hiçbir şey kalmadı ne yapacağımı bilmiyorum her ağladığında kahroluyorum çığlık atıyor büyük insan gibi bagrıyor çok çaresizim