Tugbaa058 Kızlar 2 aylık kızım var doğduğu günden beri yarım kundak yapıyorum . Hiç bi şekilde hoşlanmıyor kundaktan ama kundak yapmadıgım zaman eliyle koluyla gerinmekten de asla uyuyamıyor. Siz nasıl uyutuyorsunuz bebişlerinizi
KevserKaan Tugbaa058 3haftalikken çok işime yaradı ama 5.haftadan sonra bıraktım bilinçli bir şekilde. Öyle alışsın istedim büyüyünce eminim kundak işi daha zor olur 🙆🏻♀️
birranne Tugbaa058 doğduğundan beri yapıyorum ayakları açık şekilde. 5. aya kadar yaptım hep. Bir ay olcak yapmıyorum. El kol irkilmeleride azaldı ondan alıştı baya.
Fatmaapo Tugbaa058 9 aylık ve hala yarım kundak yapıyorum gce uyuduktan sonra acıyorum ama malesf uykusu bozluyor. Smdıkı aklım olsaydı yapmazdm malesf bekması ayeı bı dert bıraktramıyorum. Ellerı acık oldgnda uyanıyor saglıklı uymuyor
Slnkl Kundağı yeni bıraktık hafta oldu uyku eğitiminden önce bırakalım dedim önce uyandırıyordy kendini ama alıştı
Tugbaa058 Slnkl bebeğiniz kaç aylık ? Nasıl bıraktınız gerçekten gerinmekten bi türlü uyuyamıyor öyle denedim bi kaç kere ama ben başaramadım
Tugbaa058 KevserKaan Nasıl başardınız acaba ben bi kaç kere denedim kundaksız yatmasına ama elleriyle gerinmekten uyuyamadı bide gaz sancımız olduğu için öylede zorladı
KevserKaan Tugbaa058 kendi zaten kundaklanmak istemiyodu ama uykuya yenik düştüğü için öyle uyuyodu ama 3hafta boyunca sürekli kundak yapmadım çok huysuzlanıp sürekli uyandığında yaptım o annasil uyuyorsa ona ayak uydurdum. Şuanda zaten 55 günlüğüz 😊 Sivaslı mısın 🥳🍒
Tugbaa058 kbr-frk-ysf birimde sıkıntımız aynı hiç bi şekilde elleri durmuyo uyumuyor sürekli hareket halinde
kbr-frk-ysf Tugbaa058 kalça kısmını bacaklarını rahat haraket ettirdikten sonra ben sakıncalı bulmuyorum kundak yapmayı.
Tugbaa058 birranne bende bırakmak istiyorum ama elleri hiç durmuyor o yüzden devam ediyorum inşallah zamanla bizimkide alışır
Tugbaa058 Fatmaapo ama yapmayıncada uyumuyorlar işte baltan yaptık alıştırdık. Yoksa bende yavaştan bırakmak istiyorum Ama öyle asla uyumuyor
Tuba18 Tugbaa058 bende ilk bir ay yaptım sonra eşim hep çıkardı alıştı rahatlığa kundak yapmama izin vermiyor yapsam ağlıyor kolunu çıkartana kadar çıkartıyorum öyle uyuyor tabi çok hareket ediyor kundak kadar rahat uyumuyor
Tugbaa058 Tuba18 bizimkide geceleri nasıl başarıyorsa kollarını çıkarmış oluyor acıyorum uykusu bölünüyor sonra eliyle oynamaktan uyumuyor tekrar kumdan yapıyorum öyle dalıyor uykuya yarım saat sürmesen kalkıyor uykusu bölündüğü için bende bırakmak istiyorum ama zor gözüküyor
mutlukalp21 Tugbaa058 keşke bende inat edip kundak yapsaydım 3 ay 25 günlük uyumuyor suuan kundak hiç yapamıyorum gözünü çizdi elleriyle uyurken sürekli yüzünü ovuyor
Tugbaa058 mutlukalp21 ben ellerine eldiven almıştım ama oynamaktan elleriyle eldivenler çıkıyor canım bende çorap takıyorum ellerine sende öyle yapabilirsin
birranne Tugbaa058 ben gündüzleri başlamıştım önce. Gündüz uykularında açıyordum bir iki uyandı ama alışması lazımdı. Sonra baya kendi kendine alıştı. Birde yan yatıyor genelde. O şekilde oynayamıyor ellerini pek. Sizin hala küçük bence irkilmeler çok olur
Fatmaapo Tugbaa058 evet bastan alıstrdık mallesf bole rahat uyuyan kundaksız uyuyan bebekler grdıkce ımrenıyorum zar zor kumdakla bı duzen olustrduk ama. Scak oluyo malesf brakması lazım baklım. Braktrmayı basarabılcekmıyım
Tugbaa058 birranne yan yatıyor kızımda ama gaz geldiği zaman kendini sağa sola savuruyor düz yatıyor o yüzden çok hareket ediyor olmuyor
Tuba18 Tugbaa058 kötü birşey değil ki her uyuduğunda yapsanız yeterli arkadaşım 8 aylık olmuş çocuğu yeni bıraktı
Asleres Tugbaa058 bence artık eldiven takmayın . Ellerini açması lazım yüzüne dokunması keşfetmesi lazım yavaştan. Eldiven içinde elleri sürekli yumuk şekilde kalır. Gece de olsa bırakmak lazım. 2 günde bir neredeyse tırnaklarını kısaltıyorum ben çizmiyor kendini böylece. Siz bilirsiniz tabi yine 😂
Tugbaa058 kbr-frk-ysf kundaksız olmuyor gerçekten doktorlar yapmayın falan diyor ama sadece elleri yapmaktan ne zarar olabilir