Kckbsbeyhn mastite doğru ilerliyordu sanırım göğüs ucumda beyaz sivilce gibi süt kabarcığı oluştu ordan süt çıkışını engelliyormuş göğsüm şişti süt doldu normalde en ufak bir şeyde doktora koşan insanım ama akşam oldu bu olay emzirmesem bile göğsüm sızlıyordu bebeğim de gazlı durmayan bir bebek doktora gitme şansım yoktu akşam bir çözüm bulmak zorunda kaldık internet araştırmalarım ve burdakiler uyuşunca denedik mecbur ve faydasını gördüm çok şükür bir şey olmadı☺️