Kızlar bebeğim 4 ay 20 günlük d vitamini sağlık ocağından verileni kullanıyorum. Demir damlasina başlamadık hergun tuvalete çıkmıyor diye 6 ayı bekle dedi kabızlık yapabilir diye. Burda gördüğüm kadar kimse sağlık ocağındakileri kullanmıyor, bana önericeginiz hem uygun, hem parabensiz olan güzel, d ve demir damlasa mi var mı 😊 şimdiden herkese teşekkürler 🌹