Prensesannesi38 Gel gel bay bay alkış hayır işaret ederek bişey isteme gibi komutlarda nasıl kızlar bebekleriniz neleri yapıyorlar yada yapamıyorlar ?
Milagrosoreiro Prensesannesi38 10,5 aylık bebeğim Gel gel bay bay yapıyo alkışı benim elimde yapıyo kendi yapmadı henüz.Baba mama diyo ama bence kıyas yapmayın her bebek farklıdır
Mom088 Prensesannesi38 2 gün önce 10 aylık oldu kızım . Gel Baybay yapıyor anlıyor öpücük atıyor yürüyor seslenince he diye karşılık veriyor alkış yapıyor şimdi parmak çıtlatmayı öğrenmiş ses çıkmasada çok tatlı duruyor 🥰
Alpler2020 10aylık yaklaşık bir aydan beri alkış yapıyo müzik duyunca oynuyo ama bay bay gel gel yapmıyor.ismiyle seslenince hııı diye cevap veriyor ☺️İşaret ederek birşey isteme yok.ver deyince elindekini veriyo
Baharinannesi 11 aylık benim kızımda bay bay yapıyor gel diyince anlayıp geliyor alkış yapıyor nerde bir müzik duyda oynamaya başlıyor nerde diyince yok gösteriyor ce eee oynuyoruz dede ve mama diyor bu kadar