25 günlük bebişim var ve kolik bebek sanırım aşırı üzerine düşüyorum kendimden geçtim artık o derece o da sürekli kucakta durmak istiyor bende alıyorum hep onun yakındayım bırakamıyorum tuvalete giderken bile birşey olacak diye çok korkuyorum bu duyguları nasıl aşabilirim çok karın sancısı olduğunda aşırı ağlıyor onun canı yanıyor diye bende ağlıyorum şimdi birde sünnet yaptıracağız nasıl dayanacam bilmiyorum