Minico Merhaba, bebeğime gaz damlası sab simpleks kullanıyorduk bitti sizlerin kullandığı gerçekten etkisini gördüğünüz başka damla var mı acaba?
Mervesrrtrkmn Minico sab sipleks ben çok memnunun yanı sen memnun kalmadın mı biogıa var ama oda bizde etkı etmedı
bankacianne34_ Minico gaz damlasını tek kullanmak gercekten bızde cozum olmadı daha sonrasında probıyotıkşe destekledık Aqulıne dı sanırım ısmı bırde biogaia ıkısını bır kullanınca duzenlı gercekten fayda sağladı birde probıyotıgı öğlen biogaia yıda aksam 6/7 gıbı verınce cok rahat etmıstık 😉
Minico hulyaaa-123 İlk kez duydum ismini, günde kaç kez veriyorsunuz fiyatı nedir peki, teşekkürler öneriniz için 🎈
Minico Mervesrrtrkmn ya bazen rahat çıkarıyor gazını bazen geceleri sürekli ikiniyor bende anlamadım, bioagia bağırsak düzenleyici onu bende kullandım ama kakası için kullandım
hulyaaa-123 Minico bizimde çok gazımız vardı doktor önerisiyle aldık iki ilaç aldık 110 falan vermiştik galiba günde 4 kere 8 damla gazı geçti suan çok güzel hem alttan hem üstten gaz çıkarıyor
Minico bankacianne34_ biogaia bende kullanıyorum ama aquline damlasını daha önce hiç kullanmadım teşekkürler 🎈