Gul-irmak Merhabalar. 2 buçuk yaşında bir kizim var suyla oynamayı. Aşırı çok seviyor.surekli suyla. Oynasa asla rahatsız olmaz. Bebeği böyle. Olanlar anneler. Varmı. Yada benim kizimda bı sikinti var. Doktorami gitmeliyim,😕
Pufuduk Gul-irmak bıraksam akşama kadar oynar. Bende çözümü kuvetine su doldurup oynatıyorum sonra kendi sıkılıp çıkıyor. Yapma etme dedikçe daha çok ilgi çekiyor
Organikumos Gul-irmak bende bebekliğimden beri aşırı severmişim hala çok severim su kadar güzel bişey mi var ya 😊 ne gibi bir sorun olabilir ki kızımda aşırı seviyor sevmeyeni de çok zor oluyor zaten seviniyorum ben bu duruma 😅
sedaykn Gul-irmak Bunun ne gibi bir zararı olabilir ki ☺️ Ne güzel işte bir şeye odaklanıp uzun süre oynayabiliyorsa. Yaz geliyor bol bol su aktiviteleri yapın.
Gul-irmak Pufuduk Aynı yaa evimde biraz soğuk. Çok izin. Veremiyorum ben. Hasta olcak diye Oyuzden. Çok ilgisini çekiyor içim rahatladı baya düşünmeye başlamıştım. Kizimdami. Sıkıntı diye
Gul-irmak Organikumos ohh şükür. Ben kendimde çok severim ama. Hani yaşı küçük. Etrafındaki cocuklar. Ellerini yıkamaya. Gitmez oyuzden kızım böyle olunca biraz kafamı kurcaladilat
Gul-irmak sedaykn yaa hani sürekli. Ellerini yıkayan insalar. Vardır. Yaa oyuzden. Bı nebze korkuo insan
sedaykn Gul-irmak Ama o psikolojik bir sorun altında mutlaka bir şey bir neden oluyor. Ayrıca temizlik takıntısı oluyor. Sizin çocuğunuz oynamayı seviyor belliki
zeytinbacilar Gul-irmak benim kızımda çok severdi suyu banyodan çıkmak istemezdi ama gel gör ki 5 yaşından sonra bi haller oldu banyodan çıkmak istemeyen kız gitti banyo yapmaktan nefret eden kız geldi ağlaya ağlaya banyoya giriyordu 5 6 ay zor soktum şimdi düzeldi biraz yine banyoya girmemek için benimle pazarlık yapıyor ama banyoya girincede çıkmak bilmiyor boşver oynadığı kadar oynasın
Sekerparem_34 Gul-irmak her bebek her çocuk sever suyla oynamayı,ben de kızıma şu yeni piyasaya çıkan mutfak lavabosu aldım pille çalışan suyu dolduruyorum 1 saat oynuyor sonra başka oyunlara geçiyor,önceden saatlerce suyla oynardı azalmaya başladı.
durumom06 Gul-irmak benim bebeğimde 2 yaşında aynı sizin bebeğiniz gibi suyla oynamayı çok seviyor bıraksam akşama kadar oynar. Banyoyuda çok seviyor sırf suyla oynamak için hergun banyo istiyor . Sudan korkmasindan ziyade sevmesi daha iyi diye düşünüyorum gözetim altında hasta olmayacak şekilde oynarsa bence bir sorun teşkil etmez :))) sevgiler