0401emir
Anne yanı beşiğimi satıyorum. Henüz bebeğim 3 aylık yeni olucak ilk 40 gün yatmadı. Sonrasındada alışamadı sanırım yanımda yatıyor. Herhangi bir deforme yok. Sadece ayak kısmında çizik var oda aldığımızda dikkat etmedim kutuda bu şekilde cıktı.ilgilenen arkadaslara resim atabilirim.