cottoncotton Yasemin58 Öncelikle bir ortodonti uzmanı muayene etmeli diş yamukluğu bu aparatla düzelir mi düzelmez mi diye. Benim tek dişim sıkıntılıydı ama aparat için uygun değildi mesela 2 sene diş teli kullandım çıktıktan sonra ara ara özlüyorum 🙈
muazmrv Yasemin58 iğrenç bişi bence kullanmadım 3 sene tel taktım plak kullanmak zor temizliği özellikle
Yasemin58 cottoncotton nasıldı ki dışın canım telsiz yöntem dediğim senin uygun değildi dediğin telsiz yöntem demi
Gzdzeynep Telden sonra kullandım daha doğrusu kullanamadım çok iğrenç bir hissi vardı o yüzden de dişim yine biraz yamuldu. Bu arada plak tedavisi normal tel tedavisinden çok daha pahalı.