Cookanne Ya kızlar kızım 5 ay 1 haftalık uykularımız cok bozuldu gece cok uyanıyor ve kundwkla uyuyordu (yarım kundak) kundak sız uyutayım diyorum havalar sıcak ama kabul etmiyor. Uykuya cok cok zor dalıyor cok yoruldum yaa sizinde böyle mi… Ve bu ay 300 gr aldık sadece. Hep mız mız anlamadım ben buişi. 4.ay atağı bitti derken bitmemiş gibi olduk resmen.
mombeto Cookanne biizm de 5 ay 11 günlük durmuyor ya resmen durmuyor şu an savaş içindeyiz mız mız mızzz mutsuz sürekli bir şeylere dokunmak ulaşmak istiyor çoraplarını çıkarmaya çalışıyor çıkaramayınca sinirleniyor😂 sürekli kucakta durmak istiyor gece 2 de uyandı daha da uyumak istemedi sanki gündüz gibi. 6 da uyudu 8 de kalktı
Elifhakan12 Cookanne 5.ay atağı galiba 5 ay 16 günlüğüz sizin anlattıklarınız aynısını yaşıyoruz. Zaten çok mızmızdı ilk günden beri bitirdi beni bu ay bende kafa kalmadı. Ne uykumuz kaldı nede huzur
Fatos2222 Cookanne ayni biz valla kundaksiz uyatamiyorum bende kundaksiz uyutmaya calissam 3 4 saate buluyo net ama yine uyaniyo artik alissin dedim ama nasil olcak bilmiyorum hic gece devmli kalkiyoruz 5 de ayaktayiz uyutana kdr ölüyorum 4 atk bitti diyorum başka bisey cikiyo anlamadim hic
Masev Cookanne 5ay 6 gunluk bebisim bi suredir kundan kendisi yaptirmiyo kundak yapinca ciglik cigliga bu defa da uyuturken elleri surekli yuzunde ve emzikte oluyordu uyku arkadasi vs denedim ama bi sure sonra elinden onu da atiyodu, bikac gundur uyuturken eline tulbent muslin bez gbi hafif bir kumas veriyorum elinde onu tutarak uyutuyprum boylece tam dalcakken kendini uyandirmamis oluyo😁
Cookanne mombeto ayy bizim gibi ben artık yanıma aldım öyle uyutuyorum kucağımda uyuyor bazen göğsümde. Öyle uykumu alabiliyorum ancakkkk. Gündüz uykularınız nasıl kaçta uyuyo kaçta uyanıyor peki varmı bir bozulma sizde de… Mızmızlık hep hep var zaten şu 2 aydır
Cookanne Birde kaç uyku yapıyorsunuz. Uyku aralıklarınız ne alemde? Bizim 3 uyku ama 3. Uyku cok zor ve güç oluyor… Sonrası aynı huysuzlukla devam ediyor
mombeto Cookanne 4. Ay atağımız kabustu 1 buçuk ay o bambaşkaydı emmiyordu da. Şimdi emmek de sıkıntı yok ama hep mız mızlık da sıkıntı var. Gündüz de uykuya geçerken çığlık çığlığa. Normale emer uyurdu 4. Ay atağı bittikten öncesi ve somrasında öyleydi. Ama şimdi yok illa bi beyaz gürültüyle uğraşarak uyuyor azaldı uykuları evet. Ek gıdaya geçtiniz mi
Daphnemom 5.ay atağı başladı 5 ay 8 günlük. Gündüz uykumuz yok 4 aylıktan beri, biberon reddi var mama içmek istemiyo, yoğurt vs seviyo. Bu ay biz de az kilo aldık 650gr aldık sadece.
tontisbebegim Cookanne 4 ay 21 günlük aynı dertten muzdaribim. Akilli uslu çocuğum gitti yaramaz biseye dondu. Uykuları çok iyiydi artık o kadar zor uyuyor ki 1 saat sallıyorum gece çok uyanıyor ayağımdan indirdigim an uyanıyor. Gündüz sürekli kucak istiyor dolaşmak istiyor valla.bezdim ya
Eymen11903 Arkadaşlar bizde aynı şuan 4ay 18 günlüğüz gündüz toplasan 2 saat uyumaz akşam 12 den önce uyku yok gece 3 .4 kere uyanıyor bu ay 400 gram almış çok az dedi aile hekimimiz
buselidunya Cookanne Kızım da 5 ay 8 günlük. Uyku düzeni bozuldu ama dişten dolayı, yeni diş çıkardı 😒 Uykuya zor dalıyor, saat başı uyanıyor 4. ay atağı devamke sanki 😁😁
Alyatrd Cookanne 4aralık mı doğum tarihiniz. aynen bizde böyleyiz yaklaşık 10gündür . 5ay 4 günlük . Gece saat başı uyanmalar gündüz maç 30 dk uyumalar. Çok yorgunum . 4.ayda bile bu kadar olmamıştık, atak haftasında da gözükmüyoruz anlayamadım 😒
Minikkizimm Cookanne aglamak istiyorum yeminke 5 ay 15 gunluğuz tam dedim gece artik uyuyo birden bozuldu. Hep elleri yuzunde kafasinda kulaklarinda asla kundak yaptrmiyor. Uyurken bile mıkır mıkır hep uykusunda dönmeye calisiyo yan yatriyorum yastikla destekliyorum donmesin diye bu sefer donemiyo diye kizip uyaniyo duz yatrsam dönüyo pat diye uyaniyo. Gece uyuyor ama uyurken bile agliyor onun basinda bekleyip pış pışlamaktan uyku uyuyamaz oldum
ebruska Benim oğlumda 5ay 11günlük zorla uyuyor gündüzleri en fazla 40dk uyur ama en az yarım saat uyutmak icin uğraşırım. Gece uykuları iyi cok şükür yoksa iyice delirirdim. Kilolarınız nasıl peki? Bizimkinin kilosu 7 boyu 68 cm. Prematüre doğmadı ama görenler prematüre mi doğdu diyor cok küçükmüş yani zayıfmış
ebruska Alyatrd 9gibi uyur 12-1 arası kalkar emer 3 gibi kalkar emer sonra 7de uyanır bi daha da yatmaz 😂