Kızlar bugün oyun oynuyoduk 1 gibi öğle uykusuna gitmek üzere çocuğumu kucağıma aldım odasına doğru gidiyorduk tam yatağa bir adım kala halı ayağımdan kaydı bebeğimi tuttum fakat yere 10 cm kala ellerim boşaldı halının üstüne düştü, bağırış cagiris eşim geldi hemen hastaneye gittik doktor kontrol etti tomografi çekildi bir sorun yok böyle şeyler olabilir dedi doktor o kadar kötüyüm ki bebeğimi kucağıma almaya korkuyorum 8 aylık bebeğim hiç böyle bişey başından geçmedi çok dikkat ederim ama nasıl oldu ben de anlamadım 😣 Kendimi sucluyorum kaymicak halı basil kayar hayret ediyorumm