mertveannesii_ Bebeğim 2 aylık monovit d3 damlayı dün gece verdim ağzından geri attı sabah verdim hemen sonra kustu . Kustu diye az önce yine verdim ama bi kaç damla fazla kaçırdım başına gelen var mı zararı olur mu
pinkasya mertveannesii_ hiçbişi olmaz bununla alakalı doktorların yayınlarını dinledim bir kaç damladan d vitamini zehirlenmesi gbi bir durum mümkün değilmiş içiniz raht olsun
Serenity1 Ya bende bazen fazla veriyorum bisi olmadı ama hep te tedirgin oluyorum bisi olur mu diye 🤧 bekleyeyim surda
mertveannesii_ Serenity1 ben ara sıra vermeyi unutuyorum. Günde 3 damla vermemi söylemişti sağlık ocağı siz fazla kaç damla veriyorsunuz
Serenity1 mertveannesii_ canım 3 damla dedi doktor ama bazen böyle ağzından akıyor gibi geliyo bana bende 2 3 damla fazladan veriyorum
GoGirl mertveannesii_ cok oldu 2 cocugada 🙈 ama arada tabi dikkatli olmak lazim ama kactiginda da arada sorun olmadi
ebannezm D vit. Zehirlenmesi için sğrekli çok yüksek doz verilmesi gerek diye biliyırum. Hatta benim doktorum 4 5 damlada verebilirsin demişti ama ben yinede 3 damla veriyorum. Ama bazı günler vermeyi unutuyorum. Hep bu b12 düşükkügü yüzünden.
Bebegimm1 mertveannesii_ gece uykusunda verin veya tadini sevmemis olabilir farklı d vitamini kullanın derim ve ben kustugunda tekrar vermiyorum her gün aynı saatte vermeye özen gösteriyorum
yayburcukadini Uyku sersemi gaz damlası yerine tam 9 damla gündüzde verdiğimi sayarsak toplamda 12 damla vermiştim. Doktoru aradım gece 3 civarında sorun olmaz vücûdu fazlasını kakadan atar demişti.
GiybetReis mertveannesii_ Ben ilk 2-3 hafta yanlışlıkla fazla verdim. 3 damla verilecekti. Ben 3 puf yapıyordum. Meğer 1 puf 3 damlaya eş değermiş.Yani günde 3 damla yerine 9 damla vermiş oldum. Şükür bişi olmadı.