Hepimom Tavsiye ediyor musunuz? Avantaj/dezavantajlari neler? Hangi marka model kullaniyorsunuz? almayi dusunuyorum ama tekerlekleri kaymaz mi hemen diye dusunuyorum, fiyati da pahali. Sizin deneyimleriniz nasil?
asz Hepimom kesinlikle olmazsa olmaz değil.bize hediye geldi kızkardeşim almıştı(fisher prize)inan ki eğer bir kez alıp o niyetle kullandıysa oğlum.çay sehpası oğlumun yürüme arkadaşı idi.ben sehpayı alır onu verirdim eline .o yine yürüme arkadaşını bırakıp sehpaya geçerdi.bu tarz şeyleri alacaksanız bile dolap veya letgo uygulamasından alın.vallahi yazıktır o paraya.ben de ilerde eğitici tuvalet alacağım baktım sıfırı pahalı geldi bana hemen dolaptan baktım.zamanı gelince alıcam inşaallah.neyse velhasıl paran boşa gitmesin.biz hiç kullanmadık
minnakinannesi_ Hepimom Ben faydasini gorenlerdenim kızım yürüteç kullanmak istemedi 1 ay falan kullandi sanirim. Bir oyuncak araba vardi onu itip yürüyordu ama hizli hareket ettiği için sağlıklı değildi düşebiliyordu bu yuzden yürüme arkadaşı aldik bu sekilde erkende yürümüş oldu. Benden sonra görümcemin kizina verdim onada faydasi oldu.
sarpinko biz kullandik pilsan.yani boyle illa olmali kesinlkle alin diyemem.oglum 11.ayda yurudu en fazla 6-7kere tutunup gtmistir.yurumesinde biz oncu olduk babayla karsilikli gecip alistrma yaptik bize gelmesi icin.yurume arkdsnn pek artisini gormedim acikcasi.tekerlekleri kayiyor evet ama zaten onu kullanmasi icin o tutunmayi sagliyor olmasi lazim.yoksa tehlikeli olur
zeome ben yürütec kullanıyorum çoğu insanlar tavsıye etmemede savunuyor ama ben yurumesinde öncülüğüne ınanıyorum tazı gibiyız yurutecde
scknsuledefne Hepimom bugün 10aylik kontrolü vardı kızımın doktorumuza sordum bn önermiyorum tembellik yapıyor yürümeyi geciktiriyor dedi 🙄 bizde Pilsan vardı ama ön kısmı ilede oynuyor kaldirsam mi devam mı bilemedim 🙄