Tugce5540 Kızlar ya eşim arabaşı istiyor da daha önce yaptım biliyorum yapımını ama hamurunu şekil alması için kaç saat dinlenmesi gerekiyor iftara kadar olur mu
EgeveAlyaninannesi 1su bardagi unu 1 subardagi su ile aç canim sonra 4 su bardagi suyu kaynat su kaynarken altini kis ve icine hamuru cirpiciyla cirparak dok yaklasik 7 dk pisir tamam icine 1 fiske tuz at
EgeveAlyaninannesi Tugce5540 tam yarisini yap kuzum ozaman ama kucuk yuvarlak borcam ile bir tepsi oluyor bu olcu zaten
3children1mom eSved 😂😂 kuzum senle nerden tanışıyoruz bilmiyorum ama evet biliyorum ❤❤🌺 Tugce5540 1 su bardağı un 1 litre su tuzu kendi damak tadınıza göre ayarlayın (1 bucuk çay kaşığı yeter) Akşamdan tepsiye dökün (tepsi içi nemli olucak yani bi sudan gecireceksin) Sabaha kadar üstüne strec film geçirip bekleyecek kuzum
TeacherrMom Tugce5540 iki gündür benm de canım nasıl çekiyor anlatamam 😍 hatta bugün eşime dedim yapsam mı diye ama arabası bizden yemek olarak yenmez (daha doğrusu yutulmaz) yemekten birkaç saat sonra meyve çerez gibi lup lup 😋 bak işte canım çekti yine
Tugce5540 TeacherrMom bizdede tutulmuyor ki hamuru kızz normal kaşıkla kopara kopara yedik sende yarına yap başla leziz oldu 😂