Hanımlar Merhaba
Oğlumun diş eti sis bir süredir nohut kadar ve mor gibi azı dişi diye tahmin ediyorum ama damagimiz problemli kontrol altındayiz bir şeyi atlamak istemiyorum azı dişi böyle mi çıkar bilgisi olan varsa yazabilirse çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🖐️