Umuttttt Bebeğim emmiyordu şırıngaya alıştı eds ye geçtim çok şükür iyi de sonuç aldım mememi tutuyor emiyorda ama yine de emme esnasında aklına geliyor nasıl bıraktırabilirm kullanan bırakan var mı