Kızlar merhaba 11 aylık bebeğim var 3 gündür gündüzleri sütüm yok denecek kadar az geliyor. Yavrucum emiyor süt gelmiyor diye gözüme bakıyor😔 gün içinde sağıyorum çoğalsın diye. Geceleri gündüze nazaran daha iyi geliyor. Çok yiyen bir çocuk da değil ne yapacağım şaşırdım ne yapmalıyım mama falan mı alsam acaba?