cileks biz ilk yenidoğanken hemşire 3 saat bekletebilirsiniz dediği için hep öyle verdik . Ta ki 1. Ayına kadar bi arkadaşım söyledi. Çok ekşiyor çirkin oluyor tadı 1 saati geçince verme diye. Sonra mamanın kullanma klavuzunu okudum 1 saat yazıyordu. Kendime çok kızdım normalde çok pinpirikliyimdir ama hemşire dediği için tabi güvendik. Neyse sonuç olarak ilk 1 ay 3 saat beklemiş mama yedi baya bi 🤦🏼♀️ bişi olmadı Şükür.