Mirac05 bizim fitik ameliyatiyla yaptilar bursada hastane olarak tip fakultesinin ustune tanimam her konuda ozelden farki yok yatis yapsan her oda tek kisilik ilgilenmeleri filan oglum kalp hastasi dogdugundan beri orda kac kez yattik her konuda cok iyiler cocuk cerrahinin adini hatirlamiyorum ama zaten bi ksc tane vardir en fazla benim oglumun 2 gune gecmisti yani acisi