Zalimsin AA201207 ramazan yetgin videolarını not çıkarıyorum ben de her gün en az 1 video izliyorum, kitabı da var ama yazmadan aklıma girmediği için böyle yapıyorum çok güzel anlatıyo ben de ramazan yetgin i çok beğeniyorum 😁
AA201207 Zalimsin aynen bende en iyi yazarak anlarım konuları yetiştirme konusunda çok sıkışırsaniz fazla soru çıkan konulara ağırlık verin gerisini yüzeysel geçin kültür medeniyet konuları önemlidir mesela
Ozidem Zalimsin doldumu acaba o dört kişi bende olmak isterim bur birimizi gaza getirir daha güzel çalışırız
Vera1810 Zalimsin merhaba sizin orta okul mu lpss benım orta öğretim bende çalıscam Allah izin verirse
Cheddar Zalimsin matematikte nasılsınız valla ben matematikten korkuyorum ya hala karar veremedim hazırlanıp hazırlanmayacağıma :(
Zalimsin AA201207 valla inanır mısın aynısını yaptım Osmanlı kültür medeniyet ile başladım çünkü öncesinden genelde 1 soru gelmiş 1 soru yapsam da yapmasam da olur dedim baya uzun bir konu çünkü 1 soru için hiç bakmayalım dedim inş şansıma 3 soru gelmez 😂
Mommysharkdoodoodoodoo Tarih Mehmet Celal özyıldızdan sorulur bir kere izle ve testleri çöz anlarsın 😉 beni 0 netten 5 yanlışa taşıdı
Zalimsin Mommysharkdoodoodoodoo yaa hiç duymamıştım ilk iş izliycem ramazan yetgin meşhur ya onunla başlamıştım 😁
prensinannesiiii Zalimsin ben atandım zaten üniversite için tekrar hazırlanıp Baska bir bolum de okumak istiyorum
Zalimsin prensinannesiiii yaa ne güzel darısı bize inşallah 2022 de artık iyi Bi puan almalıyım ben de çok geç kalıcam yoksa
calikusuu Zalimsin Matematik önemli, puan getirisi yüksek bilgin olsun. Bir iki soru demeden çözmeye çalış. Bölüm neydi?
Zalimsin Mom080 motive ediyo insanı 😁çocuğun güzel uyuyorsa geceleri 1 saat en az uyumuyorum bazen videoları 1.5 hıza alıyorum dinleyip not alıyorum ben hem kolay oluyo hem hızlı
Mommysharkdoodoodoodoo Zalimsin ramazanı da biliyorum ama ben celali severim asla unutmazsınız anlattıklarını
Arya2019 Zalimsin peki alana da giricekmisinjz bende ilk defa lisans giricem ama alansiz sansimi denemek ıstiyorum ama çok zor sanırım cunki bende hic mat yok resmen😒