Cansuu1 hastaneden çıkarken doktorumuz eve götürdüğünüzde bir kere yıkayın sonra göbeği düşene kadar yıkamayın sesi ve sprey şeklinde alkol verdi içinde kendi mendilleri var sıkıp siliyorsunuz. Ağustos sıcağında doğmuştu bide çocuğu çok sardılar hastanede isilik oldu mecbur yıkadım tekrar sonra iyice kuruladım ve alkol sıktım 7. Gün düştü göbeği. Düştükten sonra 1 hafta daha devam ettim alkole enfeksiyon kapmasın diye. Alkol hem enfeksiyonu önlüyor hemde kuruyup çabuk düşmesini sağlıyor.