Miniminianne Konu azıcık farklı yerlere gitmiş ama dün trsadüfen bulduğum bir şeyi paylaşmak istiyorum. Daha önce post açmıştım emziremediğimi sütü sağıp verdiğimi sütümün de az olduğunu söylemiştim. Dün akşam bir dilim kadar karpuz 🍉 yedim başka bir şey yemedim içmedim 1 saat sonra göğüslerim yeniden doldu her iki göğüsten 30cc zor çıkarken tek göğüsten 40 cc den fazla çıktı 😍 sonra emin olmak için sabah hiçbir şey yemeden yine sadece karpuz yedim aynı şekilde bol bol süt oldu 🙆🏻♀️ Ben de işe yaradı umarım siz de faydasını görürsünüz 🙋🏻♀️
Yasemin [bilinmeyen] mama birden kesilmez. Memelerin mamanın yerine de süt üretimi sağlandığında kesilir. Bunu da her emzirmeden sonra sağıp, mama cc sinden azaltıp o sütle ekleme yaparak yapabilirsiniz. Daha detaylı bilgi için yönlendirebilirim.
Yasemin [bilinmeyen] sağıma alışkın olmayan memeden az süt gelir.sağım sıklığını arttırmalısınız. Her emzirmeden sonra 10 dk sağın. Aralarda da 2 saati geçirmeden sağın. Çoğalacaktır.
Lusnika Ben de merak ettiğim bir soruyu sorayım sağımda emzirdikten sonra kaç cc geliyor toplamda 10 Dk da
Yasemin Lusnika bebeğim henüz alıştırma bardağına alışmadığı için sağmıyorum. Ama ben de merak ettim. Çok çıkmıypr diye biliyorum ama gün sonunda iyi stok yapmış oluyorsunuz:)
SinemYekta Yasemin benim oglum 33+4 de dogdu yogun bakım süreci gecirdik once hep sagdım sonra eve gelınce emzırme basladı ama kücük olmasından dolayı hemen uyuyor 12-13 dk emıor tek memeyı digerine gecemıorm bıle sımdı emzırdkten sonra sagmaya baslıorm cok az gelıor göguslerımde kuculdu 18 gunluk oldj bgn sarılıkta yasadık daha tam atlatms sayılmaz bıberonla sütümü vermek zorundaym emzrme sonrası ama artk sagınca cok az gelıor napacagmı sasırdım hıc mama vermedım vermek istemıorm😔
Yasemin SinemYekta emzirdikten sonra kaç cc çıkıyor? Gündüz 1,5 gece 2 saati geçirmeden emzirmelisiniz. Ardından sağın. Bu arada bebeğiniz günde 3 tane 1 tl büyüklükte kaka yapıyor mu?
Yasemin SinemYekta bebeğinizin midesi 1 aylık olduğunda 1 yumurta kadar olacak. 12,13 dk yetiyor olabilir. Kakasını dediğim şekilde yapıyorsa ve kilo alıyorsa sağıp vermenize gerek yok. Kendinizi harap etmeyin😊
SinemYekta Yasemin yarın kontrlumz var kiloyu soracam sarılıktan 3 kere yattı sarılık olmasın dıe hastaneden cıkarken emdıkten sonra sag ver dedıler p yuzden verıormyarın soracam
Yasemin SinemYekta ilk 3 ay memenize yapışık yaşamasını, araya emzik biberon sokmamanızı tavsiye ederim. İlk 3 ay memede tutan kazanır. Bebeğiniz gelişir ve sütünüz artar. Bebek ihtiyacı olan şefkati de almış olur. Umarım sarılığınız geçmiştir.
Bukoipo safirkozalak doktor kullandığın b12hapı onaylıyomuydu bende damla kullanıyorm ama çok bir artış olmadı ne yapıcamı bilemiyorm bulgurla tahşn helvasını denicem
Tuannam safirkozalak mrb benim sutumde yetiyor ama yagsız diyorlar besleyici degil bu durumda ne yapmam gerekiyor