Valla kızlar kusura bakmayın çok okuyorum 2 -3 saatte bir bebeklerinizi uyandırıp besliyorsunuz alarm kurup kalkıyorsunuz gerçekten bu mantıklı mı?
tamam ilk haftalarda sarılık yüzünden sonra ama bırakın uyusun çocuk uyusunda büyüsün yani sizi uyandırsalar ağzınıza yemek verseler hoşunuza gider mi?
uyandırıyorsun yavrum agzına memeyi veriyorsunuz oda emme refleksi yüzünden biraz emiyor sonra anne diyor ‘’ aaa acıkmış ‘’ acıkmadı tamamen refleks damağına parmağınızı değdirin onu bakın tok olsa bile nasıl emiyor çünkü EMME REFLEKSİ
gerçekten yapmayın bırakın uyusunlar sonra ileride bebeğim uzun saatler geceleri uyumuyor nasıl uyusun gece uykusundan kalkıp sen onu sırf acıkmıştır yadaa aaa ağlıyor emziriyim dersen oda sonra uyumaz en son beslediğiniz saate bakın 40 ı çıktıktan sonra gece 3-4-5 saat uyur uyucakta hayır sizede yazık alarm kurup kalkıyorsunuz zaten ne kadar uyuyorsunuz gündüz uykusu yok evin işleri bence kendinizede bebeklerinizede eziyet etmeyin