Selcan1 biz de 4 aylığız, 1 aylıkken başladım diyete. Ama tabi önce süte başladım sonra yumurta sonra ceviz derken 1 aydır çok sıkı yapıyorum kaçaksız diye düşünüyorum. Şikayetlerimiz yok şu an ama bakalım 6. Ay sonunda diyeti açmaya başlarız dedi doktorumuz, bekliyorum ben de