Rmeysa058 kolunun üstünde yatar vayetde bulmuşsunuz
Hafif bir düşmede olmamış kızarıklık olduğuna göre mutlaka göstermelisiniz eşinizle gidin bebeğinizi gösterin ırkçılar şikayet ederler diye Allah korusun kötü bişeyede sebebiyet vermeyin
Ayrıca hepsi o şekilde değildir orda türkler çocuklarını hiç mi götürmüyor hastanelere çocuk doktorlarına bi tek siz değilsinizdir
Umarım bişey yoktur 🤲🏼