Kuzeybabyy ben burun tıkanıklığında sütümü damlatarak açıyorum burnunu. Her banydan sonrada iki gözüne süt damlatırım🙏🏻 Çok faydalı. Kendi gözüme bile sürerim sütümü. Doğan antibiyotik. Doğduğundan beri sürüyorum hiç gözünde çapak vs olmadı. Farkında olmadan iyi bir şey yapmışsınız🤣