1minnakannesi 5 ay önce sezeryan ile doğum yaptım ve hala dokunduğumda dikiş yerim acıyor sol tarafım özellikle. Normal mi acaba . Sanki hep böyle kalacakmış gibi geliyor . Karnıma kese yapıyorum diyenler var ben asla yapamam dokunurken bile içim tuhaf oluyor
Egeanul 1minnakannesi bende 4 buçyk ay önce sezaryen oldum öyle ağrı acı hissetmiyorum belki tenin çok hassas olduğu içindir bilemiyorum en iyisi bi doktora görünmen
Wanderlust 1minnakannesi benim 45gun oldu agrim sizim sisligim yok ama 5.gunden itibaren bapanthol anti-scar jel kullaniyorum cok etkisini gordm hem acisini hem sisligini aldi. 1.aydan itibaren de arkasinda tirtikli topu var onunla jeli surdukten sonra masaj yapiyorum hic acimiyor. Kese de yapiyorum o bolgeye sorun yasamadim simdiye kadar. Dedigim kreme baakbilirsiniz 1 aydan sonrasi icin o topu kullanabiliyorsunuz doktorunuza danisin once isterseniz ona gore krem oenrbeilir gecmis olsun
Yagmurannesi 1minnakannesi kuzum ben 3 sene önce sezeryan oldum ve hala sezeryan yerim de hissizlik var acı yok ama önceleri vardı tabi yani pek sıkıntılı bir durum diyemem ama için rahat olsun istersen doktoruna kontrole git kuzum
Gnyasl 1minnakannesi canım kişiden kişite göre degisiyo sanırim daha önce burdaki postlarda okudugum kadariyla herkesin farkli benimde 7 bucuk ay oldu rahat gecti sezeyanim ama ilk 3 ay his yoktu uyusuk gbi asla dokunamiyodm migdem bulaniyodu hic gecmicej sanmistm 3 aydan sonra gectu agri aci yok ama arada benimde sag kisim sizliyo cok hafif anlık ben hala agir is yapmam cok dikkat ediyorum kese yapabilirsn demisti doktir daha ilk ay ama asla yapamm cunku hafif dokunabiliyorun oraya icim tuhaf oluyo elinle yavasca dokunup oyoe yikiyorm
1minnakannesi Egeanul kese yapabiliyormusunuz acaba ben asla yapamam sanırım. Göbek çizgisi için kese öneriyorlar bende yapmak istiyorum ama bastırıp yapamam sanırım
Trilaylay Bende 8 ay önce oldum ve çok zor bi sezeryan geçirdim. Arada sızlıyor ağır bişey kaldırınca çok zorlanıyorum ve asla elimi süremiyorum geçecek diyorlar ama hiç inanmıyorum.
1minnakannesi Trilaylay bende sızlama yok ama dokununca acıyor. Banada geçecek diyorlarzama hiç inanamıyorum hep kalcakmış gibi dokunduğumda o hissiyat olcakmış gibi geliyor.